Mikraj

Renklere tutkun olduğumu çocukluğumdan beri biliyordum, onları karıştırıp harikalar yaratabildiğimi keşfedişim ise biraz daha ileri zamanlara denk gelir…

Bir çok arkadaşım sordu “Mikraj” ne demek? Arapça bir kelime ve Türkçe karşılığı “Makyaj” demek. Ben Arap kadınlarının bakıma, makyaja, süse, püse olan tavrını hep ilgiyle izlemişimdir, bloğun ismi de bu şekilde doğdu…

Mümkün olduğunca merak edilen, sizlerin anlayabileceği bir dil ile makyajın püf noktalarını, doğru kombinleri  ve iyi sonuç veren ürünleri anlatmaya çalışacağım... E tabi bir de benim makyaj serüvenlerim var :)
Birlikte çalıştığım her müşterimin mutlaka bir hikayesi oluyor, ben hikayeleri yüzlere dokundurduğum fırça darbeleri ile birleştirip sizlere anlatmaya karar verdim,  umarım beğenirsiniz…

Son olarak eklemek istediğim bir şey daha var;

Bence bir insanın hayatta ki başarısı ile  aile ortamı doğru orantılı. Bana her zaman güçlü olmayı, hiçbir zorluktan kaçmayıp karşısında dimdik durabilmeyi, özgüveni, kıymet bilmeyi, hayatı öğreten annem ve babam;
Şansım, kaderim, en yakın arkadaşım, en tutkulu savaşım, en büyük destekçim, sırdaşım, en güzel makyajı onun için yaptığım biricik eşim, sevgilim, Cihan’ım ;
Bu blog sizlere ithaf olunmuştur…



Burçin Arıkan




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder