İrem'in hikayesi...




Adana'nın nemli ve keskin sıcağı... O gün makyajı yapacağım kuaförün sahibi ile sohbet ediyoruz, belki duymuşsunuzdur o bölgenin kuaförleri ciddi anlamda başarılı sanatkarlardır. Ben de daha önce tecrübe etmiştim, İstanbul gibi büyük bir şehirde bile düzgün fön çeken kuaför bulmak çok zor iken Adana da hangi kuaföre giderseniz gidin iyi sonuç alırsınız. Fönü de ojeyi de iki kat sürmek gerektiğini çok iyi bilirler, çektikleri fön öyle düz pırasa model değil, saç hem ipek gibi düz olur ama bir yandan da havalı görünür.
Şahsen deneyimlediğim bir durum bu. Soruyorum kuaföre nedir bu bölgedeki kuaförlerin başarısının sırrı? 


Anlatmaya başlıyor; bölgenin iklimi sıcak ve nemli, evlerin her odasında klima var, sokakta iki adım yürüseniz  denize girmiş gibi ıslanırsınız terden.  Bizlerde iklime uygun sac taramak zorundayız, kıvırcık saça kat kat fön çekeriz,  düz saçı havalandırdıkça havalandırırız ki saç bozulmasın müşteri salondan çıktığında ve gittiği davette mutsuz olmasın, tüm gün o saçı kullanabilsin... Ve o an anlıyorum ki estetik görüntünün yanında o gün yapacağım makyajın ciddi bir teknik alt yapısı olması şart! Makyajın akmaması gerekli...

Sevgili İrem ve Salih’in hikayesi uzun yıllara dayanıyor.  Yaklaşık 9 yıllık, büyük dalgaları, mucizeleri, mesafeleri, dayanıklılığı, sevinci, hayatı içinde tutan aşk dolu bir masal!  Mutlu son,  gezi parkında edilen muhteşem bir evlilik teklifi ve nişan günü geldi çattı. Nişan evde olacağı için mümkün mertebe sade bir makyaj yapmaya karar veriyoruz İrem'e,  sağolsun tüm benliği ile kendini bana teslim ediyor ve “sana güveniyorum” deyip uzanıyor makyaj koltuğuna ...



İyi makyajın önemli ipuçlarından biri de kullandığınız ürünü yüze boca etmek çok uygulamak değil azar azar ama tekrarlayarak uygulamak. Far fırçasının ucuna biraz renk alıp en az 6-7 fırça darbesi ile boyamak mesela... Önce gözlerden başlıyorum . İremin yüzü son derece karakteristik ve makyaja müsait özellikle gözlerinde bir çok gölge oyunu yapılabilir ama bir dakika sade olacak demiştik:)
 Baz malzemelerden sonra bej ile altın sarısı tonlarda renkleri tercih ediyorum göz kapağı için,  akabinde gri renk ile çok hafif bir gölge yapıyorum.  Takma kirpik kullanacağım için liner ile göz hatlarını çevreliyorum, kirpiği taktıktan sonra göz çevresine uyguladığım siyah liner’ın üzerinden siyah far ile tekrar geçiyorum bu şekilde görüntüyü sabitlemiş oluyorum.














Fondoten olarak özellikle özel gün ve geceler için kullandığım bir ürün var M.a.c  Full Coverage,  kapatıcılık özelliği çok güçlü ancak ufak bir tavsiye günlük makyajda biraz ağır olabiliyor dolayısı ile profesyonel uygulamada kullanmak ideali.

O gün İrem nişan elbisesi olarak nar çiçeği dar kesim dizde biten bir elbise tercih etti, zaten nar çiçeği gibi güçlü bir renk olduğu için makyajı daha sade tuttuk
Ve son olarak benim büyük kurtarıcım transparan pudra ile sabitleme işlemini tamamladım. Yazının başında da söylediğim gibi İremin genel yüz hatları makyaja çok uygun özellikle yanaklarına ve çenesine uyguladığım kontürleme  işlemi ile hatları biraz daha belirginleşti
Bu vesile ile genç çiftimize çok mutlu bir ömür diliyorum, aşk hep sizinle olsun!
Eylül'de sevgili İrem ve Salih’in nikah kokteyli var ve yine birlikte çalışacağız.

Detayları hemen size aktaracağım;)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder