Aradığımı buldum!! ..Bathina..







Makyaj tabii ki sadece yüz ile sınırlı değil; boyun, kollar hatta bacaklar da işin içine giriyor.
Diyelim çok önemli bir davete gideceksiniz, saçlar tamam, süper bir makyaj, şık dizde bir elbise, ama kollarınız kuruluktan pul pul dökülüyor, bacak ve kolların görünümü solgun. Cık! olmaz :)

Ben de tıpkı sizler gibi, senelerdir kutu kutu simler, pırıltılı vücut kremleri, ışıltı veren  yağlar... hepsini bir bir denedim. Ancak sonunda ya  üzerinde resmen parlak pullar olan bir noel ağacına döndüm, ya da sürdüğüm ürün istediğim ışıltıyı veremedi.
Öncelikle bu tip bir üründen ne beklediğiniz çok çok önemli, ben sim ve pırıltıdan ziyade, daha canlı ve pürüzsüz görünen mat saten parlaklığında bir cilt seviyorum özel gecelerde.

Kendi düğünüm için büyük bir kararlılıkla aradım bu ürünü. Önce birkaç kutu içi simle dolu yağ ve benzeri ürün yine geldi önüme tabii ama sonunda sağolsun Sephora mağazası imdadıma yetişti:) 
Meğer benim aradığım ürün Benefit'in Bathina'sıymış!!

Benefit Bathina vücut balsamı, simli(sim derken gözün ayrıştıramayacağı kadar incecik ve minnacık ışıltılar)  ve kremsi yapısıyla parlak ve ipeksi tene sahip olmak isteyenler için bir numara. Bu balsam bütün vücuda uygulanabiliyor. İçerisindeki jojoba yağı ve aloe vera özüyle cildin tüm gün sağlıklı, ışıl ışıl ve yumuşak kalmasını sağlayan ürün, E vitaminiyle antioksidan görevi üstlenerek, cildi serbest radikallerden koruyor.


Daha sonradan öğrendim ki bu ürün defilelerde ya da önemli çekimlerde çok kullanılıyormuş, özellikle bronz bacak üzerinde harika bir ışıltı oluşturuyor.

Benim gelinliğim straplez olduğu için tüm kol ve omuz bölgeme uyguladım o gün, ve şimdi fotoğraflara bakıyorum da, tam da istediğim canlılığı ve ışıltıyı yakalamışım.
Düğün günü hiç bronz değildim, özellikle açık ten ile gelinlik giymek istiyordum, bu balsamı açık tene sürünce "şekerli vanilya" bir görüntü veriyor:)

Ancak ertesi yaz bronzlaştıktan sonra yaz tatilinde uyguladığımda bir kez daha aşık oldum Bathina'ya! Güneş altında o kadar güzel ışıldıyor ki... ne çok parlak ne görünmez, tam kıvamında...

Koruyucu güneş kremi üzerine sürebilirsiniz, çok rahat uygulanıyor. Özel gecelerde vücudunuzda istediğiniz bölgeye uygulayabilirsiniz, gün içerisinde de özellikle  ellerinizde eklemlerin birleştiği yere, bileklerinizde ki kemik çıkıntılara bolca sürün, iyi sonuç veriyor. Nemlendirirken aydınlatıcı görevi de var bu balsamın, yüz makyajında hafifçe elmacık kemiklerinize uyguladığınızda memnun kalacaksınız.

Zaten Bathina'nın çıkış mantığı, vücut için highlighter olmak...

İddialı bir bacak ya da göğüs dekoltesi, şık bir sırt dekoltesi için  biçilmiş kaftan, Bathinayı uygulamak çok kolay, içinde ki süngeriyle direkt istediğiniz bölgeye istediğiniz kadar uygulayabilirsiniz.Kokusu ayrı güzel, hafif hafif çiçek kokuyor.. Ambalajı o kadar cici görünüyor ki, içinde ki balsam bittiğinde bu kutuyu hayatta atmam, top küpelerim için sevimli bir organiser olacak:)  


Denemenizi tavsiye ederim, hatta deneyip benimle yorumlarınızı da paylaşırsanız çok sevinirim, bakalım benim kadar  memnun kalacak mısınız?


Bol ışıltılı günler diliyorum!!

Sevgiler






4 yorum:

  1. Kutusu da harikaymis! :) hemen denemeli bu ürünü..

    YanıtlaSil
  2. Kutusu da harikaymis! :) hemen denemeli bu ürünü..

    YanıtlaSil
  3. Mikrajjj bütün önerileriniz gibi bunuda söylediğinizde hemen denedim ve sonuç gerçekten harikaa bi kerede yanılın ama :)))

    YanıtlaSil