Sanem'in Hikayesi...






Kabul ediyorum, makyaj yaptığım her gelin benim için güzel, bugüne kadar aksi bir ifade benden hiç duymamışsınızdır, ama bu postta hikayesini  anlatacağım gelin gerçekten ÇOK GÜZELDİİİİ!
Sanem ile buluşmamızı benim dünyalar tatlısı arkadaşım sevgili Nagehan sağladı.

Güzel Sanem ve eşi Enis bir arkadaşları vesilesi ile tanışmışlar, keyifli bir flört döneminden sonra aşklarını evlilik ile taçlandırmaya karar vermişler...
Gelinimiz tekstil ile uğraşıyor,damat ise inşaat mühendisi:)

İlk kez demo yapacağımız  gün Sanem ile yüzyüze tanıştık ve daha görür görmez içimden "tamam bu kadar güzel bir gelin ile çok rahat çalışacağım kesin! ne sürersem süreyim çirkin görünmez ki!" dedim:)

Ve demo için başladık konuşmaya, Sanem anlatıyor nasıl bir gelin olmak istediğini bu arada benim de aklımdan ne kombinler geçiyor, gözlerinin şekline bayılıyorum, ne gölge oyunları hayal ediyorum, yüz hatları zaten belirgin, daha çok ön plana çıkartırız, onu yaparız bunu yaparız diye hayal kuruyorum, ancak bizim güzel gelin demez mi ben çok sade bir makyaj istiyorum diye ?!?!

Tamam diyorum sade olacak, cildinde hiç makyaj yokmuş gibi duracak, renkler çok iddialı olmayacak , sen bana bırak kendini... Makyaj bitsin üzerinde konuşuruz, değişmesini istediğin yerleri değiştiririz birlikte diyorum ve başlıyoruz çalışmaya.

Sanem'in  gözleri ve yüzü çok düzgün bir şekle sahip, sarışın, kaş rengi ve kirpik rengi  açık kumral. Kaş ve göz mesafesi ideal aralıkta, hem far ile çok güzel gölge oyunları yapılabilir, hem de iddialı bir takma kirpiği kaldırabilirdi.

Sanem özellikle siyah kalem ile göz hatlarını beliginleştirmek istiyordu ama onun dışında kesinlikle far kullanmamı istemedi, sadece çekik sürmeli gözler... Demo da ben şansımı zorlayıp çok hafif gölge yaptım gözlerine :) ama bu konuda Sanem'i ikna edemedim, düğün günü gölgesiz bir makyaj yapma konusunda karar kıldık:)

Demo Makyajı

Demo Makyajı

Demo Makyajı

Düğün Kalamış'ta Wyndham Otel'de gerçekleşecekti, düğün günü sabahın erken saatlerinde otel de buluştuk, tüm hazırlık orada yapılacaktı. Sanem'in enerjisi zaten süper, bir de oda da bir sürü enerji saçan bayan olduğunu düşünün:) Biz güne şenlik havasında başladık desem yeridir:)

İyi ki Sanem gölgesiz sadece sürmeli çekik gözler ve güzel bir takma kirpikte ısrar etmiş, Sarışın beyaz tenli duru bir yüzde  gözleri tüm her şeyi arkada bırakacak şekilde ortaya çıkartmış olduk. Bu tarz göz makyajında ki en büyük tehlike, akşam üzerine doğru hafif hafif siyah halkaların göz altlarında oluşmasıdır çünkü  siyah kalem akar, o kadar flaş ve ışık yorar makyajı. Bunun için aynı bölgeyi defalarca fırça ile sabitlemek ve  ürünleri doğru sıra ile kullanmak çok önemli..Biz dupduru bir güzelliği sürmeli gözlerle ortaya çıkartmak istedik ama o koyu gözler akınca bütün duruluk ve masumiyet gidiyor, yerine -gelinlerde hiç istemediğimiz- yorgun ve vamp bir görüntü çıkıyor ortaya. Aldığım dedikodulara göre Sanem'in makyajı tüm gece akmadan aynı şekilde kalmış:)

Fondoten olarak problemsiz ciltlere her zaman kullandığım M.a.c Studio  Fix 'i kullandım. Allık için şaftali ve  altın -pembe arasında renkleri seçtim ve dudak için de yine çok uçuk somon kullandım.

başta da belirttiğim gibi Sanemin gözleri çok müsait olduğu için oldukça uzun ve gür bir kirpik kullandım, ama normal de eğer göz yapınız kaldırmıyorsa lütfen  gereğinden fazla hacimli kirpik kullanmayın, komik bir görüntü oluşabiliyor.

Benim makyaj da bir felsefem var, evet iddialı hamleler yapılmalı, son trendler takip edilmeli, standardın dışına çıkılmalı ama bir şartla; o görüntü size yakıştığı sürece tüm bunlar yapılmalı. Ne zaman ki o makyaj size 2 beden büyük geliyor, fazla görünüyor, antipatik görünüyor orada durmak gerekli.


Bence Sanemle birlikte ona en çok yakışan gelin makyajını bulduk,
Siz ne dersiniz?


Sanem ve Enis'e birömür boyu mutluluklar diliyorum, aşk hep sizinle olsun:)
Sevgiler






































2 yorum:

  1. Cok guzel olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bence gölgeli tercih etmeliydi .ama böylede çok cici olmuş..

    YanıtlaSil