M.a.c bizimle makyaj sırlarını paylaştı !!!




RC Lion tarafından düzenlenen seminerlerin sonuncusu, makyaj trendlerinin belirleyici markası M.A.C ile gerçekleştirildi. M.A.C ürünlerini sıkı takip eden bir makyöz ve blogger olarak bu harika etkinliğe katılma fırsatım buldum! J

Fotoğraflardan da göreceksiniz ama ayrıntısı ile bahsetmek istiyorum; her şeyden önce son derece özenle hazırlanmış bir organizasyon vardı.

Şöyle düşünün; makyaj yapmaya uygun açı ile konumlandırılmış sevimli aynalar ve makyaj uzmanının yaptığı uygulamaların aynısını eş zamanlı yapabilmek için malzemelerin hepsi, hatta makyaj temizleme mendili, nemlendirici, kalemtıraş bile önünüzde :) Gün ışığı salona en güzel açısı ile giriyor... Ana uygulamayı sevgili makyaj uzmanı Tuğcan Sağırlar yapacak, tam ortada tüm katılımcıların görebileceği yerde modeli ile konumlanıyor. Event başlamadan önce Ritz Carlton'ın leziz menüsü ile kahvaltımızı yapıp koltuklarımıza yerleşiyoruz. Bir kadın bu ortamda mutlu olmaz da nerede olur başka? J

Gelelim o gün yapılan makyaja…

Kırmızı ruju ne kadar severek kullandığımı önceki postlarımda sık sık belirtmiştim, şansıma o gün de kırmızı ruj ile makyajımızı tamamladık :)

Her ne kadar iyi takip ettiğimi düşünsem de, hala M.A.C 'in keşfedemediğim mücevherleri olduğunu öğrendim!

1-Bu rimel gerçekten inanılmaz! Çok uzun süredir YSV’nin "shocking" rimelini kullanıyor ve piyasada beni daha çok etkileyecek bir ürün olmadığını düşünüyordum, yanılmışım. In Extrene Dimension Lash; şiddetle tavsiye ediyorum, hemen edindim :)


2- Pre + Prime Lip; açıkçası bugüne kadar denemediğim bir bazdı, üzerine ruju uyguladıktan sonra farkı daha iyi anladım. Renksiz rujun altına sürülecek bir makyaj baz ürünü. Nemlendiriyor, pürüzsüzleştiriyor ve dudaklara bakım yapıyor.

3- Paint Pot Painterly; uzun zamandır merak ettiğim ama bir türlü deneyemediğim bir fardı. Birçok blogger hakkında güzel yorumlar yazmıştı. Canlı, yoğun bir sonuç veren, kremsi, çabuk kuruyan bir far. Ağırlık yaratmadan görünmez bir örtücülük oluşturuyor. Krem bazlı bir ürün, ister tek başına far olarak, isterseniz de diğer farlar  için baz olarak kullanabiliyorsunuz. Alınacaklar listeme çoktan ekledim.

O günkü makyaj çalışmasında beni en çok etkileyen bu 3 ürün oldu. Fondöten, far, concealer gibi ürünleri daha önce de kullandığım için sonucu az çok kestirebiliyordum ancak yukarıda saydıklarım da M.A.C portföyüme girmeli acilen!


Makyaj Uzmanı Tuğcan Sağırlar modelimiz üzerinde uygulama yaparken kalabalık bir M.A.C ekibi de katılımcılara yardımcı oldu. M.A.C ekibini bu kadar sıcakkanlı ve ilgili görünce soru bombardımanına tuttum diyebilirim. J Yılın trendleri, kozmetik dünyasındaki son gelişmeler hakkında çok keyifli sohbetler ettik, buna ek olarak yaklaşık 15 kişilik bayan katılımcılar aynı anda makyaj yaptılar, ne kadar eğlenceli vakit geçirdiğimizi siz düşünün artık!

Alt kısımda fotoğrafları görebilirsiniz, yoğun çalışma temposu içerisinde bu event bana gerçekten çok iyi geldi, hem bir sürü yeni yöntem öğrendim hem de çok keyifli bir gün geçirdim.

Organizasyon mekanı Ritz Carlton İstanbul ekibine misafirperverliği ve güzel ikramları için, M.A.C ekibine de pozitif enerjileri ve ilgileri için tekrar çok teşekkür ediyorum.


Sevgiler



Hepimizin masasında özenle düzenlenmiş malzemeler vardı.


Makyaj Uzmanı  Tuğcan Sağırlar ve güzel modelimiz:)





Bahsettiğim  muhteşem rimel kendisidir:)








Bu sandalyeyi pek bi kıskandım!






Sevgilerrrrrrr
Edited by Eda Senem Bilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder