ilk kez...

Makyaj kariyerimde ilk kez yaptigim bir gelin makyaji icin ozel olarak video hazirlandi! Öncesi ve sonrasını fotoğraflarda görüyordum ama izleyerek bu kadar net görebilmek çok keyifli:) Makyaj yaparken yüzümdeki ciddi ifadeye de özellikle dikkat çekmek istiyorum, adeta bir beyin ameliyatı gerçekleştiriyorum:)

Bu guzel videoyu kim hazırladı? Tabii ki Seda Erdoğan:) İşin enteresan kısmı ne gelin hanım ne de ben bu görüntülerin çekildiğinin farkında bile değiliz!


Bu tip durumlarda teşekkür etmek biraz az ve anlamsız kalıyor sanki, ellerine, kollarına kocaman kalbine sağlık!!!!

İyi seyirler:)

Photographer  & Videographer  : Seda Erdoğan
Web sitesi -->sedaerdogan.org   
Instagram --> dogumvebebekfotograflari  
Facebook -->/SedaErdoganphotography




mikrajj from seda erdoğan on Vimeo.

1 yorum:

  1. gerçekten çok ama çok güzelsiniz ve makyajınız çok güzel yakışmış blogunuzu çok beğendim mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil