Mikrad`da Çekiliş var!!!


Yeni yıla sayılı günler kala süper bir çekiliş ile karşınızdayım!

Videoda da bahsettiğim gibi zaman içerisinde çok severek kullandığım ürünlerden alıp biriktirdim, şimdi bunları hediye etme zamani geldi:)

Çekiliş şartları :

* #mikrajdacekilisvar  hashtag`i ile çekiliş fotoğrafını instagram da paylasmanız,
* Beni instagram ve bloğumdan takip ediyor olmanız yeterli.

Tabii sizlere ulaşabilmem için çekiliş süresince instagram hesaplarınızın  açık olması gerekiyor.
26 Aralık 2014 saat 24:00`e kadar çekiliş devam edecek, devamında ki 1 hafta içerisinde kazanan açıklanacak. Tüm ayrıntıları çekiliş videosunda bulabilirsiniz.

Şimdiden iyi şanslar:)




30 yorum:

  1. Nasıl guzel hedıyeler cok mutlu oldum instagramda ftmbrhml olarak paylasım ve sızı severek takıbe aldım burdada izleyıcınız oldum you tubedada fatıme ıbrahımlı olarak takıbdeyım☺️ Coooook ıstyorum benım olmasını🙏❤️ Insallah ftmbrhml11@gmail.com🙏🙏🙏

    YanıtlaSil
  2. blog işi de tamam:) may the luck with me

    YanıtlaSil
  3. youtube kanalınızı takip ediyorum twitter facebook instagram adresim/hesabım yok o yüzden mail adresimi verebiliyorum nurrbedirr@gmail.com
    yazılarınız ve videolarınız çok iyi başarılar..

    YanıtlaSil
  4. Katıldım Instagramdan yazdım bloğu da takipteyim benim bloguma da beklerim

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba..cekilis fotografini bulamadim, donus yapar misiniz

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba hediyeler cok güzel. Bende cekilise katildim, instagramdan paylastim. Instagram adim @AYSEGULGOKTAS youtube dan da aysegulgoktas39@gmail.com dan abone oldum.Herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  9. Harika cekilis keske kazansam instagram hesabim aslihanozn

    YanıtlaSil
  10. katıldım :)) ig @parmakkurabiye

    YanıtlaSil
  11. sizi instagram ve blogda takipteyim

    YanıtlaSil
  12. iyi Aksamlar ilk defa böyle bir etkinlik icerisinde bulunuyorum umarim sans bana ugrarda cekilis bana cikar tesekkurler iyi aksamlar tekrardan :) ( INS : @altnk_merve )

    YanıtlaSil
  13. Buradan da takip ediyoruuumm tamamdır :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba
    Bloğunuzu takibe aldım. İnstagramdan da melimeltm adıyla takip edip paylaştımm
    Sevgilerr:)

    YanıtlaSil
  15. Bolgtan da takibe aldim instgram adim seker ve sabun dunyasi hetcanla bekliyorum sevgilerrr:*

    YanıtlaSil
  16. GFC Duygu Kasım
    İnstagramda takibe aldım paylaştım duyguw86

    YanıtlaSil
  17. Instagramda takipteyim kecemakyajbebek adım paylaştım sayfamda.mutlu yıllar şimdiden;)))

    YanıtlaSil
  18. Blogunuzu takibe aldım ve İnstagramda da takipteyim:) instagram begumtkn insallah kazanan kisi ben olurum:) heyecanla bekliyorumm
    Sevgileeer

    YanıtlaSil
  19. Instagramda takibe aldim nisan3435 blogunuda takibe aldim ..iyi seneler

    YanıtlaSil
  20. İnstagramda froehlichfrau gfc salihaaydinli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. İnstagramda takip ediyorum meryemy93

    YanıtlaSil
  22. Buradanda severek takip ediyorum instagramdanda:))) unutmadan instagram adim: burcuyeginn

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Hediyeler süper son dakikada gördüm umarım bu bir şanstır benim için ve kazanırım İnstagram dan prensesnruyasi olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  25. Ürünler birbirinden güzel ama benim bugüne kadarki hiç şansım olmadı. Instagramdan takipteyim fotoğrafı dün instagram hesabımdan paylaştım eğer çekilişte benim ismim çıkarsa hayatımda ilk defa "şanslı kişi benmişim"diyecem. Ha bu arada instagramda ismim cemre_19.. sevgiler.. :)

    YanıtlaSil