Geometrik Eyeliner

Merhaba,

Basligi okurken olusan is sesleri duyar gibiyim , `geometrik eyeliner?? nasil yani gozlerimize kare- ucgen mi cizecegiz? Bir o eksikti! ` :)

Saka bir yana son donem bir cok moda cekiminde, defilelerde ve unlu isimlerin makyajinda cok rastliyorum bu tarza.
Bildigimiz eyeliner surme seklinin daha abartili daha iri boyutlara tasinmasi, gozlerin her zamankinden cok daha fazla on plana cikmasi ile oluyor bu Geometrik Eyeliner.

Son olarak yurt disinda bir kac blogger`in denemesini de gordukten sonra  kusur kalmayip mutlaka ben de yapmaliyim deyip ise koyuldum:) E bu arada video cekmezsem hic olmazdi:)

Simdiden iyi seyirler

Sevgiler

Burcin Arikan (Mikraj)





2 yorum:

  1. çok güzel ve iddialı:) instagram videolarını çok severek izliyorum. Blog yazdığını bilmiyodum. keşfettiğime çok sevindim:)) ben de bloguma beklerim. sevgiler:)
    http://theruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok iddialı bir makyaj olmuş. paylaşım için teşekkürler bu arada bloğunuzu takipteyim ben de beklerim :)http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil